რ ე ფ ლ ე ქ ს ი ა-ელ.რესურსი არის დამატებითი თვალსაჩინოება,მისი გამოყენებით გაკვეთილი საინტერესო და სახალისო ხდება.ჩემს მიერ შექმნილი რესურსი წარმოადგენს ვიქტორინას,რომელიც გამიზნულია მეშვიდე კლასისთვის.აღნიშნული რესურსი ხელს უწყობს ე.ს.გ.-ით გათვალისწინებული სასწავლო მიზნის (ს.გ.VII.11 . მოსწავლეს შეუძლია ამოიცნოს და შეადაროს ერთმანეთს სხვადასხვა ეპოქისა და კულტურის ხელოვნების ნიმუშები.) მიღწევას. რესურსის შექმნის წინაპირობა იყო,შესწავლილი მასალის ,,რენესანსის და ბაროკოს ხელოვნება“განმტკიცება.რესურსის შექმნისას გავითვალისწინე სამიზნე ჯგუფის(მეშვიდე კლასი)საგნობრივი ცოდნა, უნარ-ჩვევები და კომპიუტერული ტექნოლოგიების ფლობის დონე.რესურსი მრავალჯერადია, შესაძლებელია გაკვეთილზე მისი გამოყენება და მოსწავლეთა კონკრეტული ჯგუფის ჩართვა .ასეთ დავალებას მოსწავლეები სახლშიც დაამუშავებენ ,ამით სუსტ მოსწავლეს ეხსნება დაძაბულობა და კომპლექსი. ეს რესურსი იძლევა თვითშეფასების საშუალებას და მოსწავლეს უვითარებს ვიზუალურ აღქმის უნარს.გაკვეთილზე ,მოსწავლეები ცდილობდნენ მაქსიმალურად გამოემჟღავნებიმათ მეტი ცოდნა. რესურსის გამოყენებამ გაზარდა მოსწავლეთა მოტივაცია და ჩართულობა.
რესურსის ი ნ ს ტ რ უ ქ ც ი ა:მოსწავლემ დააწყვილოს ნიმუშები შესაბამის ეპოქასთან
დანართი შექმნილია საბაზო და საშუალო საფეხურის მოსწავლეებისათვის.
რ ე ფ ლ ე ქ ს ი ა-ელ.რესურსი არის დამატებითი თვალსაჩინოება,მისი გამოყენებით გაკვეთილი საინტერესო და სახალისო ხდება.ჩემს მიერ შექმნილი რესურსი წარმოადგენს ვიქტორინას,რომელიც გამიზნულია მეშვიდე კლასისთვის.აღნიშნული რესურსი ხელს უწყობს ე.ს.გ.-ით გათვალისწინებული სასწავლო მიზნის (ს.გ.VII.11 . მოსწავლეს შეუძლია ამოიცნოს და შეადაროს ერთმანეთს სხვადასხვა ეპოქისა და კულტურის ხელოვნების ნიმუშები.) მიღწევას. რესურსის შექმნის წინაპირობა იყო,შესწავლილი მასალის ,,თანამედროვე ხელოვნება“განმტკიცება/შეჯამება,განსხვავებული მეთოდით.რესურსის შექმნისას გავითვალისწინე სამიზნე ჯგუფის(მეშვიდე კლასი)საგნობრივი ცოდნა, უნარ-ჩვევები და კომპიუტერული ტექნოლოგიების ფლობის დონე.რესურსი მრავალჯერადია, შესაძლებელია გაკვეთილზე მისი გამოყენება და მოსწავლეთა კონკრეტული ჯგუფის ჩართვა .ასეთ დავალებას მოსწავლეები სახლშიც დაამუშავებენ ,ამით სუსტ მოსწავლეს ეხსნება დაძაბულობა და კომპლექსი. ეს რესურსი იძლევა თვითშეფასების საშუალებას, მოსწავლეს უვითარებს ვიზუალურ აღქმის უნარს.გაკვეთილზე ,მოსწავლეები ცდილობდნენ მაქსიმალურად გამოემჟღავნებიმათ მეტი ცოდნა რათა მაღალი ქულა აეღოთ ტამაშის ბოლოს. რესურსის გამოყენებამ გაზარდა მოსწავლეთა მოტივაცია და ჩართულობა.
რესურსის ი ნ ს ტ რ უ ქ ც ი ა:მოსწავლემ უნდა მონიშნოს სწორი პასუხი , შემდეგ "პასუხის შემოწმება". სწორი პასუხის შემთხვევაში მწვანე ფერი აციმციმდება, არასწორი პასუხის შემთხვევაში შესაბამისი შეტყობინება გამოვა.
დანართი შექმნილია საბაზო და საშუალო საფეხურის მოსწავლეებისათვის.
четверг, 25 мая 2017 г.
ჩემი შექმნილი სასწავლო ელექტრონული რესურსები
Подписаться на:
Комментарии к сообщению (Atom)
ინტეგრირებული გაკვეთილი მათემატიკა-ხელოვნება თემა ,,სიმეტრია,, 6კლ
ინტეგრირებული გაკვეთილის გეგმა მათემატიკის მასწავლებელი: ლანა ნიჟარაძე ხელოვნების მასწავლებელი: თ.ქ თარიღი: კლასი: VI მოსწავლეთა რაოდენობა :...
-
გაკვეთილის რეფლექსია მიმდინარე 2017-2018 სასწავლო წლის 4 დეკემბერს,I...
-
მიმდინარე 2017-2018 სასწავლო წლის 11 მაისს,VII კლასში ჩავატარე ხელოვნების გაკვეთილი თემაზე ,,ანრი მატისი-დიდი ბავშვი“.გაკვეთილ...
-
ინკლუზია ინგლისური სიტყვაა და ქართულად ჩართვას ნიშნავს. ინკლუზიური განათლება გულიხმობს სპეციალური საგანმანათლებლო საჭიროები...
Комментариев нет:
Отправить комментарий