четверг, 25 мая 2017 г.

ჩემი შექმნილი სასწავლო ელექტრონული რესურსები

რ ე ფ ლ ე ქ ს ი ა-ელ.რესურსი არის დამატებითი თვალსაჩინოება,მისი გამოყენებით გაკვეთილი საინტერესო და სახალისო ხდება.ჩემს მიერ შექმნილი რესურსი წარმოადგენს ვიქტორინას,რომელიც გამიზნულია მეშვიდე კლასისთვის.აღნიშნული რესურსი ხელს უწყობს ე.ს.გ.-ით გათვალისწინებული სასწავლო მიზნის (ს.გ.VII.11 . მოსწავლეს შეუძლია ამოიცნოს და შეადაროს ერთმანეთს სხვადასხვა ეპოქისა და კულტურის ხელოვნების ნიმუშები.) მიღწევას. რესურსის შექმნის წინაპირობა იყო,შესწავლილი მასალის ,,რენესანსის და ბაროკოს ხელოვნება“განმტკიცება.რესურსის შექმნისას გავითვალისწინე სამიზნე ჯგუფის(მეშვიდე კლასი)საგნობრივი ცოდნა, უნარ-ჩვევები და კომპიუტერული ტექნოლოგიების ფლობის დონე.რესურსი მრავალჯერადია, შესაძლებელია გაკვეთილზე მისი გამოყენება და მოსწავლეთა კონკრეტული ჯგუფის ჩართვა .ასეთ დავალებას მოსწავლეები სახლშიც დაამუშავებენ ,ამით სუსტ მოსწავლეს ეხსნება დაძაბულობა და კომპლექსი. ეს რესურსი იძლევა თვითშეფასების საშუალებას და მოსწავლეს უვითარებს ვიზუალურ აღქმის უნარს.გაკვეთილზე ,მოსწავლეები ცდილობდნენ მაქსიმალურად გამოემჟღავნებიმათ მეტი ცოდნა. რესურსის გამოყენებამ გაზარდა მოსწავლეთა მოტივაცია და ჩართულობა. რესურსის ი ნ ს ტ რ უ ქ ც ი ა:მოსწავლემ დააწყვილოს ნიმუშები შესაბამის ეპოქასთან დანართი შექმნილია საბაზო და საშუალო საფეხურის მოსწავლეებისათვის. რ ე ფ ლ ე ქ ს ი ა-ელ.რესურსი არის დამატებითი თვალსაჩინოება,მისი გამოყენებით გაკვეთილი საინტერესო და სახალისო ხდება.ჩემს მიერ შექმნილი რესურსი წარმოადგენს ვიქტორინას,რომელიც გამიზნულია მეშვიდე კლასისთვის.აღნიშნული რესურსი ხელს უწყობს ე.ს.გ.-ით გათვალისწინებული სასწავლო მიზნის (ს.გ.VII.11 . მოსწავლეს შეუძლია ამოიცნოს და შეადაროს ერთმანეთს სხვადასხვა ეპოქისა და კულტურის ხელოვნების ნიმუშები.) მიღწევას. რესურსის შექმნის წინაპირობა იყო,შესწავლილი მასალის ,,თანამედროვე ხელოვნება“განმტკიცება/შეჯამება,განსხვავებული მეთოდით.რესურსის შექმნისას გავითვალისწინე სამიზნე ჯგუფის(მეშვიდე კლასი)საგნობრივი ცოდნა, უნარ-ჩვევები და კომპიუტერული ტექნოლოგიების ფლობის დონე.რესურსი მრავალჯერადია, შესაძლებელია გაკვეთილზე მისი გამოყენება და მოსწავლეთა კონკრეტული ჯგუფის ჩართვა .ასეთ დავალებას მოსწავლეები სახლშიც დაამუშავებენ ,ამით სუსტ მოსწავლეს ეხსნება დაძაბულობა და კომპლექსი. ეს რესურსი იძლევა თვითშეფასების საშუალებას, მოსწავლეს უვითარებს ვიზუალურ აღქმის უნარს.გაკვეთილზე ,მოსწავლეები ცდილობდნენ მაქსიმალურად გამოემჟღავნებიმათ მეტი ცოდნა რათა მაღალი ქულა აეღოთ ტამაშის ბოლოს. რესურსის გამოყენებამ გაზარდა მოსწავლეთა მოტივაცია და ჩართულობა. რესურსის ი ნ ს ტ რ უ ქ ც ი ა:მოსწავლემ უნდა მონიშნოს სწორი პასუხი , შემდეგ "პასუხის შემოწმება". სწორი პასუხის შემთხვევაში მწვანე ფერი აციმციმდება, არასწორი პასუხის შემთხვევაში შესაბამისი შეტყობინება გამოვა. დანართი შექმნილია საბაზო და საშუალო საფეხურის მოსწავლეებისათვის.
რ ე ფ ლ ე ქ ს ი ა-ელ.რესურსი არის დამატებითი თვალსაჩინოება,მისი გამოყენებით გაკვეთილი საინტერესო და სახალისო ხდება.ჩემს მიერ შექმნილი რესურსი წარმოადგენს კროსვორდს,რომელიც გამიზნულია მეშვიდე-მერვე კლ. მოსწავლეებისთვის.აღნიშნული რესურსი ხელს უწყობს ე.ს.გ.-ით გათვალისწინებული სასწავლო მიზნის (ს.გ.VII.11 . მოსწავლეს შეუძლია ამოიცნოს და შეადაროს ერთმანეთს სხვადასხვა ეპოქისა და კულტურის ხელოვნების ნიმუშები. ს.გ.IX.8. მოსწავლე იკვლევს ხელოვნების როლს საზოგადოების ცხოვრებაში) მიღწევას. რესურსის შექმნის წინაპირობა იყო,შესწავლილი მასალის თეორიული ცოდნის განმტკიცება/შეჯამება,განსხვავებული მეთოდით.რესურსის შექმნისას გავითვალისწინე სამიზნე ჯგუფის(მეშვიდე- მეცხრსკლასი)საგნობრივი ცოდნა, უნარ-ჩვევები და კომპიუტერული ტექნოლოგიების ფლობის დონე.რესურსი მრავალჯერადია, შესაძლებელია გაკვეთილზე მისი გამოყენება და მოსწავლეთა კონკრეტული ჯგუფის ჩართვა .ასეთ დავალებას მოსწავლეები სახლშიც დაამუშავებენ ,ამით სუსტ მოსწავლეს ეხსნება დაძაბულობა და კომპლექსი. ეს რესურსი იძლევა თვითშეფასების საშუალებას და მოსწავლის თეორიული ცოდნის და პრაქტიკული უნარ-ჩვევების გამომუშავების ხარისხის შემოწმებას.გაკვეთილზე ,მოსწავლეები ცდილობდნენ მაქსიმალურად გამოემჟღავნებინათ ცოდნა . რესურსის გამოყენებამ გაზარდა მოსწავლეთა მოტივაცია და ჩართულობა გაკვეთილზე. რესურსის ი ნ ს ტ რ უ ქ ც ი ა- მოსწავლემ უნდა შეავსოს კროსვორდი,კერძოდ მხატვრის გვარს მიუთითოს მიმდინარეობა მხატვრობაში,კროსვორდი ივსება ვერტიკალურად, ამისათვის ცალკეული პასუხების სიმბოლოები უნდა ემთხვეოდეს ერთმანეთს. სიმბოლო 1 ჩართული უნდა იყოს პასუხ 1-ში, სიმბოლო 2, პასუხ 2-ში და ა.შ. დანართი შექმნილია საბაზო და საშუალო საფეხურის მოსწავლეებისთვის.

Комментариев нет:

Отправить комментарий

ინტეგრირებული გაკვეთილი მათემატიკა-ხელოვნება თემა ,,სიმეტრია,, 6კლ

ინტეგრირებული გაკვეთილის გეგმა მათემატიკის მასწავლებელი: ლანა ნიჟარაძე ხელოვნების მასწავლებელი: თ.ქ თარიღი: კლასი: VI მოსწავლეთა რაოდენობა :...