среда, 14 июня 2023 г.

ინტეგრირებული გაკვეთილი მათემატიკა-ხელოვნება თემა ,,სიმეტრია,, 6კლ

ინტეგრირებული გაკვეთილის გეგმა მათემატიკის მასწავლებელი: ლანა ნიჟარაძე ხელოვნების მასწავლებელი: თ.ქ თარიღი: კლასი: VI მოსწავლეთა რაოდენობა : 29 საგაკვეთილო დრო: 45წუთი გაკვეთილის ტიპი: ინტეგრირებული ინტეგრაციის საგანი: მათემატიკა / ხელოვნება გაკვეთილის თემა: ღერძული სიმეტრია გაკვეთილის მიზანი: 1) გავაცნოთ ღერძულადსიმეტრიული ფიგურები 2) ვასწავლოთ მოცემული ბრტყელი ფიგურის ღერძულადსიმეტრიული ფიგურის აგება 3) მოსწავლეებმა გაიხსენონ სიმეტრიის ცნება,ბუნებაში არსებულ და ადამიანის მიერ შექმნილი(ხელოვნების სახადახსვა სფეროში) ფორმების მაგალითზე. 4) პრაქტიკულ ნამუშევარში სიმეტრიულო კომპოზიციის შექმნა. თემასთან დაკავშირებული საკვანძო შეკითხვა: .როგორ ვიყენებთ გეომეტრიულ ფიგურებს ჩვენი გარემომცველი ობიექტების აღწერისას? . შესაძლებელია თუ არა გეომეტრიული/სიმეტრიული ფიგურებით ნახატის შექმნა? სამიზნე ცნებამათემატიკური მოდელი აქტივობა მეთოდი კლასისი ორგანიზების ფორმა სავარაუდო დრო რესურსი შენიშვნა საორგანიზაციო საკითხების მოგვარება პოზიტიური სასწავლო გარემოს შექმნა ვერბარული გონებრივი იერიში მთელი კლასი პრეზენტაცია ახალი მასალის ახსნა (მათემატიკა)/ განვლილი მასალის გახსენება(ხელოვნება) (თემის, მიზნის, შეფაების რუბრიკის გაცნობა) მინი ლექცია მთელი კლასი პრეზენტაცია ახალი მასალის სიღრმისეული წვდომა საკითხის რელევანტური პრაქტიკული სამუშაო „სასწავლო მენიუ“ ჯგუფური თაბახები ფერადი ბარათების (შუქნიშანი) (მათემატიკა)/ფერადი ფანქრები,A4 ზომის სამუშაო ფურცლები(ხელოვნება) გაკვეთილის შეფასება ვერბალური მთელი კლასი პრეზენტაცია (მათემატიკა)/ჯგუფური ნამუშევრების პრეზენტაცია (ხელოვნება) საშინაო დავალების განსაზღვრა ვერბალური მთელი კლასი წიგნი მათემატიკის სტანდარტის შედეგი დაწყებით საფეხურზე მათ.დაწ.(II).2რიცხვებს შორის, სიდიდეებს შორის, საგნებსადასაგნებისატრიბუტებსშორისკანონზომიერებისამოცნობა, აღწერა და გაგრძელება მათემატიკური, საბუნებისმეტყველო ან ყოფითი მოვლენების გასააზრებლად. სახვითი და გამოყენებითი ხელოვნების სტანდართის შედეგები დაწყებით საფეხურზე ს.გ. დაწყ(II).1. სახვითი და გამოყენებითი ხელოვნების საშუალებებისა და ხერხების მიზანმიმართულად გამოყენება ჩანაფიქრის,იდეის,გუნება-განწყობის (ემოციების),შთაბეჭდილებების გადმოსაცემად ნამუშევარში.

Комментариев нет:

Отправить комментарий

ინტეგრირებული გაკვეთილი მათემატიკა-ხელოვნება თემა ,,სიმეტრია,, 6კლ

ინტეგრირებული გაკვეთილის გეგმა მათემატიკის მასწავლებელი: ლანა ნიჟარაძე ხელოვნების მასწავლებელი: თ.ქ თარიღი: კლასი: VI მოსწავლეთა რაოდენობა :...